Noortekonkursist on osa võtma kutsutud kõik kuni 28-aastased tudengid või reklaamiagentuuride töötajad. Võistluse kaks parimat meeskonda saadab ERAL koostöös ajalehega Postimees ja Estonian Air suvel osalema Cannes’i Rahvusvahelisele reklaamifestivalile. Osavõtjatel tuleb ERALi kodulehel registreeruda enne 10. veebruari, mil avalikustatakse tänavuse konkursi teema. Reklaamikonkursil Kuldmuna 2010 pälvib Pesamuna tiitli võistkond, kes teeb etteantud teemal 48 tunni jooksul parima kampaaniakavandi.
„Soovitaksin tänavustel osalejatel rohkem tähelepanu pöörata teema raames püsimisele. Eelmise aasta tööd olid noortele omaselt kohati nii lennukad, et põrutasid lähteülesandest mööda,“ nentis mulluse Noortekonkursi žürii esimees Madis Ots.