Kuidas peaks välja nägema ideaalne koostöö erinevate turundusvaldkonnaga seotud agentuuride vahel? Heikki Sal-Saller: "Kõigepealt, milline ei ole ideaalne koostöö – see on kui agentuurid istuvad kliendi vastas laua taga, tordinoad käes ja püüavad igaüks omale suuremat tükki lõigata."
Kelle poole peaks kliendid pöörduma, et sotsiaalmeedia alast nõu saada? Kui palju tohivad PR-inimesed internetifoorumites oma kliendi toodet või teenust kiita või kommenteerida?
Ülevaate Eesti suhtekorraldusmaastikul toimuvast annavad kommunikatsioonibüroode juhid. Loe, mida vastasid küsimustele Janek Mäggi (Powerhouse), Villu Arak (Hill & Knowlton), Aive Levandi (LH Concept), Hannes Hamburg (Hamburg & Partnerid), Heikki Sal-Saller (In Nomine), Meelis Kubits (Corpore), Aune Past (Past ja Partnerid), Karin Väljamäe (Euro RSCG PR) ja Karin Vene (JLS). |