Meediategu 2009 kategooriate võitjad valitud. Passwordil selgub Grand Prix!
09.03.2010
Konkursile Meediategu 2009 esitati 8 agentuuri poolt 26 tööd. Auhinnad otsustas žürii anda välja kolmes kategoorias. Integreeritud meediakampaaniate kategoorias võitis Rimi Eesti kampaania „Hakkame käima!“ ( Mediapool Vizeum), trüki- ja välimeedia kategoorias Sony Ericssoni „Naeratusejaht“ (Drum&Louder ja Media House) ning digitaalses kategoorias Swedbanki püsipinnad ja vahelehed (Trendmark Mediacom).
Neljapäeval, 18. märtsil kell 12.00 – 13.00 saab turunduskonverentsil PASSWORD 2010 kuulata Aasta Meediategu võidutööde esitlusi! Aasta Meediategu on Eesti ainus meediaagentuuride konkurss ja see toimub juba kolmandat korda. Konkursi peaauhind Grand Prix kuulutatakse välja reedel, 19. märtsil toimuval Passwordi auhinnatseremoonial.