Toyota sotsiaalmeediakampaania ''Disaini oma iQ'' võitjad selgunud
06.04.2010
Toyota korraldas disaineritele ja disainihuvilistele Facebookis võistluse, kus tuli vastavalt oma fantaasialennule kujundada Toyota iQ välimus. Parimad tööd selgusid Toyota Balticu Facebooki leheküljel hääletuse teel. Kõige enam meeldis rahvale Andrus Kiisküla disainitud iQ, mille ta teiste fännide kaasabil Willyks nimetas. Toyota Baltic’u lemmikuks osutus Olari Miiteri disainitud lukuga auto.
Turundussündmusel Password 2010 laekus Toyota kujunduskonkursile ca 150 kujunduslahendust. Brand Factory kleepis Passwordil Nokia kontserdisaali fuajees valge iQ kollaseks "Muhu seelikuks". Kleepimine toimus kõigi silme all ning 4-nädalase kasutusõiguse võitja Kadri Kärg võis masinaga juba samal õhtul koju sõita. Praegu on käimas uus konkurss hoogsate disainidega, mille võitjad selguvad 12. aprillil.