Algab konkurss noortele reklaamitegijatele |
06.02.2010 |
PRESSITEADE
Eesti Reklaamiagentuuride Liit (ERAL)
01. veebruar 2010
Algab konkurss noortele reklaamitegijatele
Reklaamikonkursil Kuldmuna 2010 pälvib Pesamuna tiitli võistkond, kes teeb etteantud teemal 48 tunni jooksul parima kampaaniakavandi. |
„Tahame sellega anda noortele loovinimestele võimaluse end näidata ja luua järelkasvule uusi võimalusi rahvusvahelise tunnustuse saavutamiseks,“ ütles Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) president Heily Aavik.
Noortekonkursist on osa võtma kutsutud kõik kuni 28-aastased tudengid või reklaamiagentuuride töötajad. Võistluse kaks parimat meeskonda saadab ERAL koostöös ajalehega Postimees ja Estonian Air suvel osalema Cannes’i Rahvusvahelisele reklaamifestivalile.
Osavõtjatel tuleb ERALi kodulehel registreeruda enne 10. veebruari, mil avalikustatakse tänavuse konkursi teema. Peale lähteülesande saamist on igal meeskonnal aega 48 tundi kavandite esitamiseks. Parimate kavandite autorid kuulutatakse välja Kuldmuna 2010 auhinnagalal 19. märtsil Tallinnas Nokia Kontserdimajas.
Möödunud aastal tuli loovmeeskondadel välja töötada reklaamikampaania teemal Rämpstoit koolis. Pesamuna tiitlile konkureeris 19 võistkonda.
„Soovitaksin tänavustel osalejatel rohkem tähelepanu pöörata teema raames püsimisele. Eelmise aasta tööd olid noortele omaselt kohati nii lennukad, et põrutasid lähteülesandest mööda,“ nentis mulluse Noortekonkursi žürii esimees Madis Ots reklaamiagentuurist Vatson Wunderman. „See on reklaamivaldkonna vastu huvi tundvate noorte jaoks kindlasti koht, kus tähelepanu saada ja särada.“
1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu eesmärgiks on liikmete ühishuvide kaitsmine, rahvusliku reklaamiauhinna Kuldmuna väljaandmise korraldamine, tihe koostöö klientide ja kommunikatsiooniala organisatsioonidega turunduskommunikatsiooni valdkonna parema mõistmise nimel ja turunduskommunikatsiooni alase hariduse edendamine. ERALi visiooniks on parem keskkond läbi heade ideede. ERAL-i liikmeteks on 22 Eesti juhtivat reklaamiagentuuri.
Möödunud aastatel konkursile esitatud töödega saab tutvuda http://eral.vertical.ee/arhiiv/
Lisainformatsioon:
Heily Aavik
Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) president
Tel: +372 505 8377
E-mail: heily@ecwador.ee
www.eral.ee
|
|
|
29.10.2024
|
Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
|
|
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […]
The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig... |
16.10.2024
|
Tehisintellekt: Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
|
|
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […]
The post Tehisintellekt: Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow D... |
14.10.2024
|
Tasuta pildid ja videod ärikasutuseks, 37 pildipanka+AI
|
|
Turunduses on visuaal tihti võtmekomponent ja selle aluseks on hea pildimaterjal. Pidev vajadus piltide järgi võib fotopanga kasutajal sadu ja […]
The post Tasuta pildid ja videod ärikasutuseks, 37 pildipanka+AI appeared first on Dreamgrow Digital .
|
14.10.2024
|
Sisuturundus: kuidas luua sisu, mis toob tulemusi?
|
|
Enne kui hakkad klaverist mõtteid välja imema tasub endalt küsida, milleks sa üldse sisu lood? Ma jätan kõrvale kirjanikud, kunstnikud […]
The post Sisuturundus: kuidas luua sisu, mis toob tulemusi? appeared first on Dreamgrow Digital .
|
26.09.2024
|
13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
|
|
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […]
The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .
|
|