Marek Viilol: ''Poed ei saa minna ainult private labeli teed, sest inimesed tahavad valikut''
21.10.2011
Kolmapäeval esines Best Marketing Club’is Põltsamaa Felixi turundus- ja müügidirektor Marek Viilol. Küsimusele "Kuidas kauanduskettide private labelid Põltsamaa Felixit ohustavad?" vastas Marek Viilol: „See on ülemaailmne trend. Meil ei jää muud üle, kui oma toodete positsioone kindlustada. Kui private label on tavaliselt kõige populaarsem kaubaartikkel, siis meie saame konkureerida originaalsuse ja kohaliku maitsega. Poed ei saa minna ainult private labeli teed, sest inimesed tahavad valikut.“
Marek Viilol juhib Põltsamaa Felixi turundust alates 2007. aastast ja müüki alates 17. oktoobrist 2011 – nimelt ühendati selle nädala esmaspäeval ettevõtte turundusosakond müügiosakonnaga. Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust.