Olav Osolin: ''Facebooki fännid on kokku kogutud, nüüd tuleb nendega suhtlema hakata''
05.10.2011
Kas digitaalkampaaniad on asendamas traditsioonilisi tele- ja printkampaaniaid? Reklaamispetsialist Olav Osolini hinnagul sõltub see teenusest või tootest. "Turundajates tekitavad alati konverentsidel vaimustust edulood, kus mõne reisibüroo või lennufirma turundusjuht teatab, et kogu nende turundus ongi tasuta ning seisneb e-mailide saatmises või Facebooki fännibaasiga opereerimises. Tegelikult on terve rida tooteid ja teenuseid, mida nii müüa ei saa," rääkis Osolin internetiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2011.
"Facebooki fännid on kokku kogutud, nüüd tuleb praktiliselt mõelda ja nendega suhtlema hakata," rääkis Olav Osolin sotsiaalmeedias turundamisest. Vaata videointervjuud!