15. septembril kuulutati välja Äripäeva Turunduse TOP 2011 võitjad. Esmaspäeval, 19. septembril on Äripäeva vahel eriväljaanne "Turunduse TOP", kust saab TOP-i võitjate, finalistide ja edetabelite kohta pikemalt lugeda! Best Marketing teeb siinkohal avalikuks valdkondade võitjad.
Ajakirjade osas läks võit jagamisele Presshouse'i ja Ajakirjade Kirjastuse vahel, ajalehed – Maaleht, internetikeskkonnad – Delfi, raadiojaamad – Star FM ja Power Hit Radio, TV – TV3, e-turundusagentuurid – ADM, kommunikatsioonibüroode puhul läks võit jagamisele Corpore ning KPMS & Partnerid vahel, meediaagentuurid – Inspired Communications, otseturundusfirmad – Express Post, produktsioonifirmad – Reede OÜ, reklaamiagentuurid – Division, turu-uurijate kategoorias oli võitjaid oli lausa 4 - EMOR TNS, GFK, Norstat ja SaarPoll, välireklaam – JCDecaux, üritusturundus – Kuusk OÜ, agentuuritulu koondTOPi võitja - Inspired Communications. |