Romeo Smirnov: ’’Eesti Post on oma uute infologistika teenustega traditsioonilisest reklaammaterjalide kandja rollist edasi liikunud’’
25.08.2011
Eesti Post on oma uute infologistika teenustega traditsioonilisest reklaammaterjalide kandja rollist edukalt edasi liikunud ja pakub kliendi spetsiifikast tulenevaid innovatiivseid terviklahendusi.
"Tavapärane postitus on liiga tavaline. Terviklahenduste all mõtleme näiteks olemasolevate klientide aadressandmetele geokoordinaatide lisamist ning nende kuvamist interaktiivsetes kaardirakendustes. Kui lisame kaardirakendusse ka mobiilipõhise geopositsioneerimise, mida saame omakorda võrrelda nii ajas muutuvalt kui ka konkureerivate ettevõtetega, on tulemuseks ülivõimas turundustööriist," rääkis Eesti Posti infologistika divisjoni müügijuht Romeo Smirnov. Loe edasi..