Swedbank tuli hiljuti välja uue reklaamikontseptsiooniga „Elu tammepuu all − et elu edeneks!” ja jutustab nüüd lugusid uudsel moel, läbi animatsiooni. Esimeses teleloos räägib Swedbank suhtepangandusest läbi kahe sõbra, orava ja pardi, kes on teineteisele toeks ja aitavad elus ette tulevaid keerulisi asju lihtsamaks teha. Uut reklaamikontseptsiooni kasutatakse kõikidel Swedbanki koduturgudel Eestis, Lätis, Leedus ja Rootsis. Uue lahenduse loominguline idee pärineb Swedbanki Rootsi turu reklaamiagentuurilt Lowe Brindfors, filmi tootja on Aardman Studios, kes on muuseas ka multifilmide „Shaun the Sheep” ning „Wallace & Gromit” autor. Milline on Swedbanki Baltikumi reklaamiagentuuri Divisioni roll uue kontseptsiooni juures, selgitab loovjuht Rain Pikand. |