Teadlik taustamuusika ja siseraadio reklaamklippide kasutamine klientide mõjutamiseks on maailmas veel suhteliselt uus, kuid järjest enam populaarsust koguv ala. Kui tavaliselt pannakse paika ettevõtte CVI (corporative visual identity), siis muusikaterapeut Dali Kask soovitab minna kaugemale ja lisada siia ka A-täht ehk luua CAVI (corporative audio-visual identity). "Igatahes võiks turundajad muusika kasutamisele rohkem mõelda, sest muusika mõjutab inimeste ostukäitumist," ütleb ta.
Intervjuust Artist Siseraadiod OÜ müügijuhi Rain Jakobsoni ja muusikaterapeut Dali Kasega saad teada, milleks on siseraadiot vaja, millist muusikat mängida kaupluses, pangas või restoranis, kuidas Marko Reikop sai siseraadio kaudu teada, et Maire Aunaste saab vanaemaks ja kuidas Anu Saagim avastas, et hommikuti enne kl 10 kauplustes šampanjat ei müüda. Loe edasi! |