Niipalju me ikka teame, et müüja asi on müüa, ostja asi osta, ja turundaja sebib nende vahel, all ja peal. Turundaja esmane ülesanne on tunda sihtrühma, selle hinge ja keha. Õige turundaja müüb aafriklasele liiva, arktiklasele lund ja eestlasele mida iganes – nii seda, mida meil on niigi kõrini, kui ka seda, mida meil iial olema ei hakka, aga ikka maksame, ning võtame veel laenugi, et maksta.
Ühte järjekordset turunduskangelastegu tahakski kiita. Pole saladus, et lihtne on turundada labast asja nagu õlts, burks, koks vms, aga katsu sa turundada midagi kultuurset! Teatrit näiteks. Eesti Nuku- ja Noorsooteatri turundustiimil see Libahundi-muusikali puhul õnnestus, publikut jagub.
Loe edasi, mida kirjutab Peep Pedmanson Libahundi plakatist. |