Aasta Turundustegu 2010 finalistid on Leibur, SEB, Cherry, Premia ja Saku
22.02.2011
Aasta Turundustegu 2010 žürii valis 22. veebruaril toimunud koosolekul 32 konkursile esitatud töö hulgast välja 5 finalisti. Turundustegu 2010 tiitli pärast hakkavad 11. märtsil 2011 Passwordi laval võistlema:
• Cherry.ee turuletoomine
• Leiburi "Saib" lansseerimine
• Premia koonusjäätise "Eriti Rammus" turuletoomine
• Saku Rocki kampaania "Tabula Raza"
• SEB uue internetipanga lansseerimine
Aasta Sotsiaalkampaania tiitel jääb seekord välja andmata, sest selles kategoorias žürii hinnangul selget võitjat ei olnud. Parimatena jäid tasavägiselt sõelale Eesti Kaitseväe kampaania "Vapruse kutse", vähemuste võrdse kohtlemise kampaania "Erinevus rikastab" ja euroteavituskampaania.