Millegipärast saavad paljud inimesed jätkuvalt oma postkasti väga halvasti koostatud e-kirju, mis esmapilgul ei sisalda mingisugust infot. Kui soovite näha sisu, siis laadige pildid või vaadake veebiversiooni. Miks ei võiks kohe näha olla, mida saatja öelda tahab? Põhjus, miks jätkuvalt e-kirju pildina saadetakse, on lihtne – ettevõtte mugavus ja/või vähesed teadmised e-maili turundusest. Kuid kas efektiivne turundus tähendab ettevõtte mugavust või peaks see keskenduma hoopis kliendi mugavusele?
Õnneks on Eestis hakatud viimasel ajal üha rohkem tähelepanu pöörama sellele, et e-mail oleks lugejale loetav juba eelvaates ning ilma pilte laadimata. Paljud ettevõtted on hakanud aru saama, et pildi kujul e-kirja saatmine ei ole efektiivne e-turundus, kuna enamikel meiliprogrammidel on turvalisuse kaalutlustel piltide kuvamine vaikimisi keelatud.
Winter Media e-turunduse spetsialist Sander Aasna kirjeldab HTML-kodeeringus uudiskirja tegemise protsessi ja näitab tulemusi Eesti Posti ärikliendi uudiskirja näitel. |