E24 turundusrubriik hakkab kirjutama väljapaistvatest ja lahedatest kodumaistest reklaamidest. Esimesena heidame pilgu 17. jaanuaril telesse ilmunud Leiburi uue batoonsaia «Saiö» telereklaamile.
Klient: Leibur
Reklaamiagentuur: Ecwador
Produktsioonifirma: Caviar
Telekampaania aeg ja koht: 17. jaanuar kuni veebruari esimene pool. TV3, Kanal2, TV6, Kanal 11
Kliendi eesmärk, toote positsioneerimine
Leiburi turundusjuht Kai Põldemaa sõnul on klipp loodud uue toote turuletoomiseks, et seda tutvustada, tuntust tõsta ja müüa.
Toode on klassikaline batoonsai, millel on ainulaadsena Eestis lisatud koorikule rukkipuistet, ehk kokku on pandud midagi väga klassikalist ja midagi väga uut.
Klipp arendab seda kuvandit kahe erineva subkultuuri – beatboxerid (tänapäevane) ja etnomuusikud (traditsiooniline) kaasamise teel (beatbox on osa hiphopmuusikast – T.L.). |