Reklaamiagentuuri Creatum partner Igor Baturin: "Eurole ülemineku kampaania oli kindlasti aasta üks nähtavamaid kampaaniaid, millest ei saa üle ega ümber. Kahjuks kartsid ametnikud (?) eurost rahvale liiga positiivset sündmust kujundada ning kuivtõsise teavituse tee, mis reklaamikeele mõttes valiti, mõjus justkui riigipoolse vabandusena rahva ees: andke andeks, aga euro tuleb. Usun, et Eesti inimesed väärinuks mitmeaastase streigivaba püksirihma pingutuse eest eurot sel kujul, et see mõjunuks kõigile rõõmsa tunnustusavaldusena."
Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu: "Mulle on alati meeldinud ja meeldib üha rohkem LHV Panga terviklik kommunikatsioonistrateegia ning nutikad ja teistest erinevad lahendused toodete müümisel. Ka pisikesed lahvatanud kommunikatsiooniskandaalid on kuidagi LHV Panga suhtes sümpaatse hoiaku tekitanud."
Tallinna Lennujaama reklaamijuht Indrek Kaing: "Anni Arro – isiksusena, kes on pildil nii kokaraamatute kui kohvikutega. Särav ja osav eneseturundaja." |