Eesti turundusjuhid soovivad enim teha koostööd Taevas Ogilvy, Tanki ja Divisioniga
10.01.2011
Eesti Reklaamiagentuuride Liidu tellimusel 2010. aasta aasta viimases kvartalis Eesti turundusjuhtide seas läbiviidud rahulolu ja lojaalsuse uuringust selgub, et reklaamiagentuuride maine on klientide hinnangul jätkuvalt tõusuteel. Turundusjuhid peavad agentuuri hindamisel kõige olulisemaks strateegilist kaasamõtlemist ja eristuvate loovlahenduste pakkumist.
Uuringust selgub ka turundusjuhtide koostöösoov erinevate reklaamiagentuuridega ning agentuuride üldine tuntus. Eesti turundusjuhid soovivad enim teha koostööd reklaamiagentuuriga Taevas Ogilvy, järgnevad Tank ning Division. Kõige suurema spontaanse tuntusega reklaamiagentuur on Tank. Uuringus, mille viis läbi GfK Custom Research Baltic, küsitleti 242 Eesti turundusjuhti.