10. - 11. märtsil Tallinnas Vene Teatris toimuva aasta turundussündmuse Password 2011 kava on veel valmimisel, aga osad teemad saame juba teatavaks teha:
1. Milline reklaam tasub ära? Kas loov reklaam töötab paremini? Loovuse ja efektiivsuse seoseid puudutava värske uuringu tulemustest räägib Peter Field.
2. Kuidas hinnata brändi väärtust? Kui palju tasub brändi ehitamisse investeerida? Seda teemat oleme kutsunud selgitama globaalse brändide väärtust hindava firma Brand Finance direktori David Haigh'i.
3. Liikumise "Talendid koju" raames kutsume (korraks) koju Eestist pärit, aga rahvusvahelistes ettevõtetes karjääri teinud turundusjuhid, kes annavad nõu, kuidas Eesti turundajad rahvusvahelisel areenil edukamad saaksid olla.
4. Uurime, kuidas on digitaalajastul muutunud tarbijakäitumine ning mida see turundajatele tähendab.
5. ... ja tõestame, et reklaam traditsioonilises meedias töötab jätkuvalt hästi. Kavas eraldi ettekanded trükireklaami, telereklaami ja raadioreklaami efektiivsusest.
Lisaks toimuvad Password 2011 raames järgmised konkursid:
• Aasta Turundustegu 2010
• Aasta Meediategu 2010
• Aasta Turundustiim 2010
• Aasta Meediaagentuur 2010
• Suhtekorraldustegu 2010
Õige pea avaldame Best Marketingi veebiküljel Password 2011 kava ja registreerimise. Kes soovib, võib juba praegu end Passwordile kirja panna ja tasuda osalemise eest veel Eesti kroonides! Selleks peaks võtma ühendust: Liisa Mägi, Best Marketing Eesti projektijuht, E: liisa.magi@aripaev.ee, T: 6670 412. |