Tallinna bussipeatustesse on ilmunud mugavad, patjadega Tele2 diivanid. "Hommikul välja pandud värsked padjad on enamasti lõunaks uue omaniku leidnud," ütles Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema.
Tegemist ei ole ainult Äriklientidele suunatud kampaaniaga, vaid kogu Tele2 uuenemist tutvustava kampaaniaga. Tele2 muudab oma korporatiivset identiteeti, kuid olulisemad sisulised muudatused seisnevad selles, et uuendatakse müügi- ja teeninduskontseptsioone. Uue poekeskkonna konseptsiooni on välja töötanud Rootsi agentuur nimega Boys Don't Cry. Kogu Tele2 Eesti reklaamikontseptsiooni töötas välja ja viis ellu agentuur Newton Marketing. Uued vormirõivad disainis Tele2 töötajatele Arne Niit.
Uudis on ka see, et tänasest tegutseb Tele2 Eestis vaid ühe brändiga, ära kaob kõnekaardi Smart bränd, mis muutub tootebrändiks Tele2 Smart kõnekaart. |