EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme: "Ideaalne on, kui kogu aeg on tunda arengut. Vahel tuleb ka vaielda - mida südikamalt, seda parem. Enesekriitikat peab jätkuma. Kui on midagi ebaõnnestunud, siis võiks seda vabalt tunnistada. Ja kui midagi on väga hästi õnnestunud, ei tohiks kiitusega kitsi olla. Hästi palju oleneb projektijuhtide võimest oma loovmeeskonda ohjata ning asju õigel ajal ning õiges kastmes serveerida."
Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm: "Ideaalses suhtes sünnivad agentuuri poolt koostatud hinnapakkumiste läbirääkimised (reeglina vähendamise suunal) meeldivas ja teineteist mõistvas meeleolus. Ideaalses suhtes peavad mõlemad osapooled eesootavat kliendi / agentuuri koosolekut päeva parimaks osaks."
Loe, mida vastasid Kristina Seimann (Nordea), Maivi Talving (Hansaplant), Kadri Lainas (Prisma), Moonika Kiop (Creatum), Anne Muldme (EMT), Lauri Tikerpe (Taevas Ogilvy), Erki Peinar (ADM), Joel Volkov (Tank), Kadri Ärm (Saku) ja Liina Jaanson (RLK). |