Hiljuti Ideast Creatumisse tööle läinud Birjo Kiik rääkis Best Marketingile oma uuest tööst, kogemustest, vaadetest ja tulevikuplaanidest. Birjo soovib Eesti kliente veenda, et:
1) täpsem sihiseadmine enne tulistamist annab märkmisväärse rahalise efekti juba aastaga – plan or die!
2) Loovus ei ole pikalakaliste möllamine öistes katusekorterites, vaid reklaami puhul täpselt suunatud plahvatus suht kitsas ajaraamis – suur hulk on siin meisterlikul käsitööl, alates disainist kuni body copy vajaliku lauserütmi leidmisele. Rohkem kui müstikuid vajab Eesti majandus Äripäeva lugevaid loojaid.
3) Eesti agentuuril on võimalik ehitada kompetents, et anda adekvaatseid sisendeid meie ettevõtetele, kes soovivad x riiki laieneda ja see ei pea 100% olema sealse partneragentuuri kallis töö, vaid väga suure töö saab ära teha siin, Eestis kohapeal.
Loe edasi.. |