Advokaadibüroo Luiga Mody Hääl Borenius ja veebiagentuur OKIA koostasid hiljuti ülevaate Facebook'is reklaamimise reeglitest. Advokaat Kätlin Kiudsoo kirjutab reeglitest, mida oleks hea teada teenuste ja toodete reklaamimisel Facebookis.
Ettevõtjad kasutavad tihti enese reklaamimisel Facebookis konkursse või loteriisid, mis on tegelikkuses aga ilma Facebook’i kirjaliku loata keelatud. Konkursi osavõtutingimustes ei tohi olla viidet, et osalemiseks peab kasutaja Facebook’is midagi tegema – näiteks uuendama oma staatust, postitama midagi oma profiilile või laadima üles foto. Just sellist tegevust on aga senini Eesti ettevõtjad palunud Facebook’i kasutajatel teha osalemaks konkursil/loteriil. Siiski, konkursi osavõtutingimuseks võib olla ettevõtja Facebook’i lehekülje fänniks hakkamine, kuid see ei saa olla automaatne konkursil osalemise eeldus. Loe edasi..