Mike Berry räägib Best Internetil, et paljud ülipopulaarsed viraalkampaaniad tegelikult äriedu ei suurenda
26.08.2010
Briti digitaalturunduse konsultant Mike Berry esitleb 17. septembril Best Internetil uusimaid internetiturunduse teemalisi uuringuid ja raporteid:
- Burger Kingi "Whopper Sacrifice" - viimase aja üks enim laineid läänud Facebooki kampaania ei olnudki äriliselt eriti edukas. Mike näitab, et ka paljud teised ülipopulaarsed viraalkampaaniad tegelikult äriedu ei suurenda;
- Hasbro "Monopoly City Streets" - viimase aasta maailma kõige enam auhinnatud internetikampaania tõi esimese nädalaga üle miljoni kasutaja;
- Millised olid Google Chrome Euroopa lanseeringukampaania õppetunnid;
- Kuidas Briti fototarvete äri Jessops suutis affiliate marketingi kampaania abil kahe nädalaga müüa oma e-poes 80 miljoni EEKi väärtuses kaupa;
- Kuidas Interflora kasutab emaili-turundust oma kliendisuhtluses;
- Mida tegi McDonalds, et võitis UK sotsiaalmeedia turunduse aastaauhinna;
- Kuidas IKEA kasutab iPhone'i aplikatsioone mobiiliturunduses;
- Millised on UK aasta edukaimad otsimootoriturunduse lahendused.
Palun tutvu Best Internet 2010 kavaga ja registreeru juba täna!