TNS Emor: reklaamituru langus on sisuliselt peatunud
23.08.2010
Eesti meediaturu 2010. aasta I poolaasta käive ulatus 512 miljoni kroonini. Võib öelda, et tervikuna on reklaamituru langus sisuliselt peatunud, sest eelmise aasta võrreldavates käivetes sisaldub ka Euroopa Parlamendi ning kohaliku omavalitsuse volikogu valimiste reklaam, mille mahud on tänavu praktiliselt täielikult kompenseeritud nö tavapärase kommertsreklaamiga.
Meediaturul jätkub meediatüüpide osakaalude ümberjaotus – trükimeedia osakaal on võrreldes kahe aasta taguse ajaga langenud, telereklaami osakaal on aga tõusnud, minnes meediatüübi osakaalude võrdluses esmakordselt suveräänsele liidripositsioonile. Suurimad reklaamijad olid 2010. aasta I poolaastal EMT ja Tele2.