Ülevaade Eesti ajalehereklaami turul toimuvast: 31.–32. ärinädal ja juuli 2010
16.08.2010
Best Marketing hakkab nüüdsest esmaspäeviti avaldama meediaanalüütik Toomas Leito koostatud ülevaateid Eesti ajalehereklaami turul toimuvast. Tänasest artiklist saab lugeda statistikat koos Toomas Leito kommentaaridega reklaamimahtude ja –käivete kohta ajaperioodidel 2. – 14. august 2010 ja juuli 2010. Lisaks avaldame 2010. aasta esimese seitsme kuu võrdluse eelmise aasta sama ajaperioodiga.
Võrreldes 2009. aasta juuliga vähenes tänavu juulis viie Eesti juhtiva ajalehe (Äripäev, Eesti Päevaleht, Õhtuleht, Eesti Ekspress ja Postimees) reklaamimaht 1%. Reklaamikäive vähenes miljoni krooni võrra ehk 8%, moodustades 11,3 miljonit krooni. Kuigi väikesed käibenumbrid ajalehtedele rõõmustamiseks põhjust ei anna, oli juuli paradoksaalselt siiski üks parimaid reklaamikuid sel aastal. Loe edasi..