Eesti Reklaamiagentuuride Liidu üleskutse turundajatele
17.02.2009
Hea turundaja! Eesti rahvuslikule reklaamikonkursile Kuldmuna esitatud tööde arv on aasta-aastalt kasvanud ning selle näitaja taga oled Sina, kes Sa näed reklaamis võimalust äri kasvatamiseks või ettevõtmiste edendamiseks. Iga viimane kui üks võistlustöö on alguse saanud reklaami tellijast ehk kliendist. Hea reklaam on osa oskuslikust turunduskommunikatsioonist. See on sisend, mida saab agentuuridele anda vaid reklaami tellija. Teisisõnu Sina, kes sa esindad ettevõtet, MTÜ-d, riigiametit vms. Käesolevaga kuulutame Eesti rahvusliku reklaamikonkursi Kuldmuna avatuks ja kutsume Sinu ettevõtet oma reklaamide ja kampaaniatega konkursil osalema! Töid saab esitada kuni 1. märtsini 2009.