Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Suvisest meediatarbimisest positiivses võtmes: „hapukurgihooaeg“ pakub soodsa võimaluse pildile saada

18.06.2009
Meedia kontekstis räägitakse suvest kui hapukurgihooajast. Teenimatult. Tõsi ta on, et suviti on ajakirjanikel kaalukaid teemasid vähem ja talve tubasele meediatarbimisele pakub suvi rohkem alternatiive. Kuid kontrastid suvise ja talvise meediatarbimise vahel ei ole nii suured, kui müüt hapukurgihooajast meisse sisendada püüab. Nii on see vähemalt teles ja telerivaatamine moodustab suure osa üldisest meediatarbimisest. Kui uskuda värsket Emori meediapäeva uuringut, siis ajaliselt kulub keskmisel Eesti elanikul kogu meediatarbimisest telele 46 protsenti. Loe edasi, mida kirjutab telekavaatamise sesoonsusest TV3 müügidirektor Kert Kangert.
loe lisaks
26.09.2024 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […] The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .
21.09.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
04.09.2024 Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline?
Tahad, et su otsingutulemused liiguksid Googles ülespoole? Annan sulle ülevaate, kuidas kasutada meta kirjeldust (meta description) selleks, et oma lehega […] The post Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .