Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Milline on digi-eestlane?!

19.10.2009
Liis Roodla Aegis Mediast ja Rando Rannus smartAD'st on viinud läbi mitmeid küsitlusi ja uuringuid, et selgitada välja, milline on eestlase internetikäitumine. Erinevalt arusaamast, et eestlased on sündinud loomuliku interneti-intelligentsiga, näitavad uuringud, et 40% elanikest on pigem passiivsed veebikasutajad, kes veedavad internetis kuni kuus tundi nädalas. Internetis oldud aeg jaotub peamiselt suuremate „kollaste“ portaalide (75% iga päev) ja e-mailide lugemise (55% iga päev) ning MSN kasutamise (48% iga päev) vahel. Seda gruppi iseloomustab ka keskmine vanus üle 30. eluaasta. Loe edasi, kes on digi-immigrandid, digi-aktivistid, digi-ratsionaalid, digi-pärisasukad ja digi-eellased.
loe lisaks
09.03.2025 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
07.02.2025 Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis?
Ma olen sõitnud lumelauaga ca 18 aastat. Kui ma alustasin, siis oleksin võinud öelda, „EI! Lumelauaga ei saa sõita!“ See, […] The post Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis? appeared first on Dreamgrow Digital .
21.12.2024 500 euroga turuliidriks?
Ma näen tihti päringuid, mille puhul küsija tahab väikese pingutusega saada erakordseid tulemusi. Nende teemade hulka kuuluvad internetiturundus valdkonnas järgmised: […] The post 500 euroga turuliidriks? appeared first on Dreamgrow Digital .
20.12.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .
19.12.2024 Persoona loomine: 38 küsimust intervjuu läbiviimiseks
Persoona on inimene, kellega sa läbi oma turunduse räägid. Persoona on üks konkreetne inimene, kellel on sugu, vanus, nägu ja […] The post Persoona loomine: 38 küsimust intervjuu läbiviimiseks appeared first on Dreamgrow Digital .