“Ökoloogiline ja äriline mõtlemine sobivad omavahel väga hästi kokku,” kinnitas 6. novembril 2009 Tallinnas Baltika Kvartalis toimunud Tallinn Fashion Week‘i seminari esineja, omanimelise öko-rõivabrändi omanik Magdalena Schaffrin. “Majanduskriis on suurepärane aeg ökoloogilise rõhuasetusega tootmiseks ja turunduseks, sest rasketel aegadel on inimesed uutele ideedele vastuvõtlikumad - mõistetakse, et vanaviisi enam jätkata ei saa ja ollakse altimad muutusteks,” lisas Schaffrin. Roheline kontseptsioon töötab majanduskriisi ajal ja Magdalena ökobrändi *magdalena schaffrin kollektsiooni kuuluvad rõivad müüvad vaatamata kallile hinnale hästi. Kõige tähtsam on selgitada tarbijatele, kuidas need riided toodetud on, millisest materjalist jne. Brändil peab olema oma lugu. Kui see lugu on veenev, tulevad ka inimesed kaasa. Loe edasi Best Marketingi blogist.. |