Ilmar Kurvits ja Ingmar Niklus reklaamiagentuurist Zavod BBDO võitsid novembris toimunud Tallinn 2011 ja Postimehe korraldatud konkursi ning käisid tänu sellele 25. - 27. novembril Amsterdamis Eurobest 2009 noortekonkursil Eestit esindamas.
"Presenteerisime kraanivett kui London 2012 olümpiajooki, mis asendaks praegu prevaleerivat Coca-Cola hiidbrändi. Londoni olümpiamänge reklaamitakse kui kõige rohelisemat suurüritust. Kraanivee tarbimine oleks vastukaaluks praegusele globaalsele pudelivee tarbimisele. Sidusime ühe eesmärgi teisega ja resultaadina nägime kandvat ideed, läbi mille toetaks olümpiakülastaja maailmas piirkondi, kus on probleeme joogivee kättesaadavusega," kirjeldavad Ingmar ja Ilmar oma võistlustööd. Loe noorte kunstnike Eurobesti muljeid!