Anu-Mall Naarits kirjutab Best Marketingi blogis ühest turunduses üsna levinud veast: sõnumis pakutakse välja midagi erilist, kuid tegelikult on toode või teenus ikka seesama, mis varem või kõikidel teistel. Anu-Mall toob näite: "Kaheksa Pärnumaa valda tutvustasid eelmisel nädalal 250 km pikkuse romantilise rannatee ideed. Idee, mis on kantud koostegemise vaimust, tundus esmapilgul väga põnev ja ajakohane: algse mõtte järgi ühendab romantiline rannatee endas teid ja radu, teenindusasutusi, kultuuri-, ajaloo- ning loodusväärtusi ja -sündmusi, mis jäävad Pärnumaa kaheksa valla piiresse. Edasine hakkas mind aga kahtlema panema: „Kõigil majutusettevõtetel on võimalik oma senisele kujundusele või tootearendusele lisada midagi romantikaga seonduvat,“ kirjutas Pärnu Postimees. Ja kui sellele lisati, et romantilise rannatee aasta suursündmuseks peaks saama hapukurgifestival, oli mu jahmatus täielik." Loe edasi.. |