Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Verd ei asenda miski

30.09.2009
Eesti Doonorite Selts on kolmel viimasel aastal korraldanud suure suvise reklaamikampaania, mille eesmärk on tuua inimesi ka puhkuste ajal verd loovutama. Masust hoolimata õnnestus Doonorite Seltsil ka tänavu juulis-augustis sotsiaalkampaania "Verd ei asenda miski" läbi viia. Doonorite Seltsi sotsiaalkampaania teostas reklaamibüroo Utopia. Kommenteerib Utopia loovjuht Alvar Jaakson.
loe lisaks
09.03.2025 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
07.02.2025 Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis?
Ma olen sõitnud lumelauaga ca 18 aastat. Kui ma alustasin, siis oleksin võinud öelda, „EI! Lumelauaga ei saa sõita!“ See, […] The post Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis? appeared first on Dreamgrow Digital .
21.12.2024 500 euroga turuliidriks?
Ma näen tihti päringuid, mille puhul küsija tahab väikese pingutusega saada erakordseid tulemusi. Nende teemade hulka kuuluvad internetiturundus valdkonnas järgmised: […] The post 500 euroga turuliidriks? appeared first on Dreamgrow Digital .
20.12.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .
19.12.2024 Tehisintellekt turunduses: 7 tulemuste valdkonda
Tehisintellekt turunduses aitab sul igapäevatööd lihtsamaks teha. Näiteks saad kiiresti luua sisuideid, paremini mõista oma sihtrühma ja koostada reklaamtekste. Siin […] The post Tehisintellekt turunduses: 7 tulemuste valdkonda appeared first on Dreamgrow Digital .