Välireklaamifirmad viivad läbi välimeedia kontaktiuuringu ''Outdoor Impact''
19.05.2011
Baltimaade ja maailma juhtivad välireklaamiettevõtted JCDecaux ja Clear Channel viivad maikuus 2011 Tallinnas, Riias ja Vilniuses läbi välireklaami kontaktiuuringu “Outdoor Impact“. Spetsiaalselt välireklaamile keskendunud uuringuga selgitatakse välja, kuidas välireklaami kui meediakanalit avalikus ruumis tajutakse. Saadav info aitab muuta reklaamijate jaoks välireklaami ostmisprotsessi läbipaistvamaks ja võrreldavamaks teiste meediakanalitega.
Üks asi on inimeste liikumise trajektoori tuvastamine, teine välireklaami enda kvaliteet, märgatavus ja loetavus. "Kas ja kuidas tegelete reklaamitellijate harimisega?" küsis Best Marketing JCDecaux Eesti turunduskoordinaatorilt Katri Hormalt ja Clear Channel Estonia tegevjuhilt Indrek Tappolt. Loe edasi..