Reklaamiagentuuri Kala Ruudus loovjuht Kent Raju kirjutab Best Marketingi reklaamiarvustuste rubriigis Tervise Arengu Instituudi köögiviljakampaaniast: "Tervise Arengu Instituut on välja tulnud uue kampaaniaga inimeste toitumise muutmiseks ja propageerib vastupidiselt eeldusele mitte TAI-liha, vaid hoopis puu- ja köögivilju. Värskelt valimistejärgsel ajal on mindud populaarsele kampaaniate jäljendamise teele ning soovitatakse valida rohelisi, punased, lillasid jne. Tänu selgele visuaalile ja sõnumile eristuvad reklaamid linnapildis päris hästi ja pisut üleekspluateeritud valimiste parodeerimine ei häiri. Märgatavuse juures ei maksa muidugi alahinnata ka selle mõju, et terve linn on kampaania reklaame otsast otsani täis. Masu aja eelis – võtad ühe meediapinna, saad viis." Loe edasi..