Ei ole vahet kas sa juba osaled võid plaanid sotsiaalmeedias osaleda, sinu organisatsioonist räägitakse nii ehk naa. Räägib tänane, tulevane, eilne klient. Räägib konkurent, seadusandja, koostööpartner. Ühel juhul räägid sa kaasa, teisel juhul räägitakse sind taga.
Rääkijaid on rohkem kui üks, nad räägivad korraga ja erinevatel teemadel, nad asuvad erinevates kohtades ja nende taust on erinev. Nad tuginevad hoiakutes teiste kogemusele ja nad usaldavad rohkem anonüümse kommentaatori arvamust, kui sinu reklaami või ettevõtte esindaja ekspertarvamust. Neid tuleb iga päevaga juurde ja nad ei tee vahet, kus lõpeb tegelikkus ja algab fiktsioon. Aga nad on väärtus, kelleta ei püsi ükski organisatsioon. Nad on otsustajad ja nendega peab suhtlema.
Et turundajate tööd lihtsustada, on Eesti firma Freqmedia loonud ainulaadse seire- ja infohaldusplatvormi SocialDiver, mis võimaldab jälgida ja analüüsida erinevates sotsiaalvõrgustikes ning online-meedias toimuvat suhtlust. Loe edasi.. |