Uuring: eestimaalased usaldavad sotsiaalmeedias sõpradelt ja tuttavatelt, mitte ettevõtetelt saadud informatsiooni
21.06.2011
Mai lõpus kommunikatsiooniagentuuri Taevas Ogilvy tellitud üle-eestilisest küsitlusest selgub, et 66% Eesti 15–74-aastastest elanikest kasutab erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid ning 41 % kasutajatest veedab seal päevas tund ja rohkem.
15-19-aastaste hulgas on sotsiaalmeedia kasutamine praktiliselt 100% ja seda sihtrühma eristab 30-39-aasta vanustest mitmete erinevate sotsiaalmeedia keskkondade kasutamine. Kuni 39-aastaste seas kukub sotsiaalmeedia kasutamine 60%-le ja kasutamiskeskkondade arv taandub kahele - Facebookile ja YouTube'ile. Mehed eelistavad naistest enam videomaterjali, mida näitab YouTube'i märgatavalt suurem kasutamine naistega võrreldes. kunagise lipulaeva Rate.ee kasutamist tunnistab ainult 6% sotsiaalmeedia kasutajatest, blogisid kasutab 4% ja Twitterit ainult 2%.