Toimus Gregory Troussovi ''Turundamine venelastele'' meistriklass
22.05.2009
21. mail 2009 toimus Tallinnas Gregory Troussovi ''Turundamine venelastele'' meistriklass. Tunnustatud Vene turunduskoolitaja rääkis kriisiaja turundustrendidest ning andis eestlastele nõu, mida venelastele turundustegevust suunates silmas pidada ja mida vältida. Näiteks üks huvitav fakt: 80% klientidest Venemaal ja USA-s (ning ilmselt ka Eestis) teeb praegusel kriisiajal poes valiku kõige odavama kategooria kaupade kasuks. 4% aga ostab just kõige kallimaid asju = demonstrative consumption - showing off that you can afford it. Ja see 4% kasvab varsti 8%-le. Keskmine hinnakategooria kaob ilmselt üldse ära. Lisaks analüüsis Troussov mõningaid Eestis tehtud venelastele suunatud reklaame (Tele2, Viking Lotto ja Zoloto). Põhiline, millega eestlased Troussovi meelest alt lähevad, on venelaste liiga stereotüüpne, paroodiasse kalduv kujutamine reklaamides.