Kvalitatiivuuringud tunduvad ühelt poolt nii lihtsad ja inimlikud, kuid mõistmata nende olemust ja võimalusi on sageli raske leida neile kohta oma ettevõtte turundus- või arendustöös. Ja ometi on see ainus viis jõuda sihtrühma mõttemaailma sügama mõistmiseni ja alateadlike vajadusteni.
Klientide uurimine ja nende kuulamine on iseenesestmõistetav, süsteemne tervikvaade aitab asetada kliendiuuringud organisatsiooni juhtimise üldisesse raamistikku. Ometi näeme selles vallas palju heitlikku tegutsemist - kliendiuuring ei saa olla uuring tegemise pärast, vaid tulemused tuleb enda jaoks kõnelema panna ja „kliendi hääl“ siduda organisatsiooni igapäevase toimimisega.
Tule Emori Uuringukooli! Uuringukooli kevadistest tegemistest saad lähemalt lugeda TNS Emor kodulehelt.