24. augusti Best Marketing Club hommikuseminaril rääkis Swedbanki turundusest ettevõtte turundusosakonna juhataja Ines Estrin, kelle sõnutsi ei erista kliendid pankasid toodete põhjal. "Enamik (60–70%) faktoreid, mis mõjutavad kliendi otsuseid panganduses, on emotsionaalsed. Seega on ka Swedbanki ärimudel suhtepõhine," ütles ta.
Samuti rääkis Ines Estrin Swedbanki uuest reklaamikontseptsioonist. Nimelt tuli pank 2011. aasta kevadel välja uue reklaamikontseptsiooniga ja jutustab nüüd lugusid läbi animatsiooni. Esimese teleklipi, kus räägitakse suhtepangandusest läbi kahe sõbra, orava ja pardi, võttis Eesti inimene uuringute järgi ilusti vastu. „Animatsioonitegelased on meie jaoks uus ja põnev maailm, aga see ei tähenda, et me tõmbaks nüüd oma kontoritöötajatele oravamaskid pähe,“ ütles Ines Estrin. |