Suvisest meediatarbimisest positiivses võtmes: „hapukurgihooaeg“ pakub soodsa võimaluse pildile saada
18.06.2009
Meedia kontekstis räägitakse suvest kui hapukurgihooajast. Teenimatult. Tõsi ta on, et suviti on ajakirjanikel kaalukaid teemasid vähem ja talve tubasele meediatarbimisele pakub suvi rohkem alternatiive. Kuid kontrastid suvise ja talvise meediatarbimise vahel ei ole nii suured, kui müüt hapukurgihooajast meisse sisendada püüab. Nii on see vähemalt teles ja telerivaatamine moodustab suure osa üldisest meediatarbimisest. Kui uskuda värsket Emori meediapäeva uuringut, siis ajaliselt kulub keskmisel Eesti elanikul kogu meediatarbimisest telele 46 protsenti. Loe edasi, mida kirjutab telekavaatamise sesoonsusest TV3 müügidirektor Kert Kangert.