21.- 27. juunini toimus Prantsuse Rivieras järjekordne Cannes Lions Rahvusvaheline Reklaamifestival. Selle aasta festival peegeldas läbimurret reklaamitööstuses: vähem raha, rohkem vaimu, sotsiaalset mõõdet ja kasutajate loodud sisu. Eestist saadeti Cannes'i võistlema 5 tööd, millest kahjuks mitte ükski isegi shortlisti ei jõudnud. Sellegipoolest on festivalil osalenud eestlaste muljed positiivsed. Eestist osales festivalil 23 delegaati. Vaata võidutöid ja loe, mida arvavad tänavusest Cannes Lionsist Rimi turundusjuht Evelin Mägioja, Postimehe reklaamidirektor Marika Jahilo, meediaagentuuri Mediapool Vizeum projektijuht Evelin Pullerits ning reklaamiagentuuri Imagine loovjuht Kalev Külaase, kes osales ka Cannes Young Lions filmikonkursil. |