"Alates hommikusest ärkamisest kuni õhtuse uinumiseni saadab tavalist inimest pidev reklaamilint: raadio, teler, välimeedia ja siseruumide reklaamid. Reklaami sõnumi edasiandmine ei ole eriti reglementeeritud, seetõttu voolabki meie ajju labaselt vormistatud ja nõme infolint. Mingit seost Eesti ja meie kultuuriga seal olla ei saa. Enamust reklaami kirjeldab üks tasand: toode. Kõik. Arvestades ka masust tingitud kitsendusi, on paljud omamaised reklaamid puhtad müügikampaaniad: tule nüüd, saad odavalt. Piiritagused reklaamid positsioneerivad kogu sihtgrupi enamasti neandertaallase tasemele: kui sa seda ei osta, siis oled loll. Mitmetasandilisus on reklaamide puhul väga harv nähtus. Tudish Piip aga täidab kahte tasandit, osake kolmandatki," kirjutab Ecwadori loovjuht Uku Nurk Rimi kampaaniast Tudish Piip. |