Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Reklaam - kulu või investeering?

18.02.2011
Reklaam
Reklaam võib kohati tunduda küllaltki kuluka ettevõtmisena.  Pahatihti ka tegevjuht ja finants näeb seda vaid exceli tablis kulureana, mida piiratakse esimeste seas.  Samas mille jaoks reklaami tehakse? Eelkõige, et müüki suurendada või siis mainekujundust, mis pikemas perspektiivis on endiselt suurema läbimüügi peale orienteeritud.

Loomulikult on ka reklaami ja tegijaid igasuguseid. Mis see siis ära ei ole, poster siia seinale, mingi kuulutus kohalikku ajalehte ja olemas, tehtud! Kui raha rohkem ostetakse telereklaam. Nüüd tuleb vaid oodata, millal kliente uksest-aknast tulema hakkab. Kahjuks aga nii lihtne see ei ole. Kindlasti tasub nõu küsida spetsialistidelt meediaagentuuris või reklaamiettevõtetelt.


Kuid näiteks juba ühe reklaamtreileriga on võimalik ära katta mitu erinevat asukohta ja viia oma sõnum otsese sihtrühma keskele. Samuti on treiler suurema kontaktiarvuga kui tavapärane püsipind, kuna inimesed ei ole harjunud antud asukohal reklaami nägema ning ei võeta seda kui tee loomuliku osana.

Täispuhutav tootekoopia paistab aga silma juba kaugelt. Samuti on tegu sedavõrd erilise reklaamilahendusega, mis jääb alateadvusesse, tehakse kõrval pilti, räägitakse saunas sõbrale ja kaubaletist möödudes tuleb see taaskord meelde.


Sooduskampaania ajal kasutatav tuuletantsija annab selge signaali, et midagi on toimumas. Ja kõik mis liigub, püüab väga hästi tähelepanu! Kui puudub otsene reklaamtekst, on see ka reklaamimaksuvaba.

Kõikvõimalikel üritustel sponsorite reklaambännerid aedade küljes on küll must be kuid nähtavad vaid oma inimestele. Pahatihti jäävad need ka autode ja inimeste varju. Üle inimeste kõrguv reklaamlipp on aga nähtav juba kaugelt ning loetav olenemata tuulest.

Need vaid mõned näited.


Seega, kui reklaami teha, tasuks kindlasti ennem korralikult läbi mõelda mida teha ja konsulteerida spetsialistidega. Senimaani pole kellelegi veel vastu suud löödud ja lolli küsimust pole olemas. Vaid siis on see investeering tulevikku läbimüügi suurendamiseks ja kasumi tõstmiseks!


Heiki Sõmerik - STEREO MEEDIA OÜ
26.09.2024 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […] The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .
21.09.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
04.09.2024 Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline?
Tahad, et su otsingutulemused liiguksid Googles ülespoole? Annan sulle ülevaate, kuidas kasutada meta kirjeldust (meta description) selleks, et oma lehega […] The post Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow Digital .