Priit Isok, Aasta Sotsiaalkampaania 2009 võitja: ''Alati on kaks lähenemist - teha ägedat nalja ja võita Kuldmuna või mõjutada inimesi turundusega ja võita Turundustegu''
22.03.2010
Best Marketing avaldab esmakordselt konkursi Eesti Aasta Turundustegu 2009 võitjate ja finalistide tööde kirjeldused.
Aasta Turundustegu 2009 Grand Prix võitis SEB spordisponsorluse programm „SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!“. Aasta Sotsiaalkampaania 2009 Grand Prix läks kilekottide tarbimise vähendamise kampaania "Killerkott" eest JCI GO kojale ja reklaamiagentuurile Rakett.
Loe, kuidas Aasta Turundustegu 2009 võitja SEB ja finalistid MinuEMT, Farmi rebränding, Säästumarketite uuenduskuur ja Rahvusmustrites tennised ning Aasta Sotsiaalkampaania võitja Killerkott konkursil žürii kõrge tunnustuse osaliseks said - millised olid nende kampaaniate eesmärgid, eelarved ja tulemused.