Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Pilguheit Eesti internetikasutaja mõttemaailma

22.11.2010
Internet on ühelt poolt kõige paremini mõõdetav meedium: igast liigutusest, mis inimene teeb, jääb kuhugi jälg. Mündi teiseks küljeks on fakt, et ametlikud andmed (Emor, Gemius) ei anna turundajatele tervikpilti kõikidest Eesti internetikasutajate poolt külastatavatest keskkondadest, sealsetest tegevustest ammugi mitte. Näiteks otsingumootoritest mõõdetakse ainult Neti.ee-d, sotsiaalvõrgustikest ainult Rate.ee-d jne. Facebooki ja Google'it justkui polekski olemas. Selleks, et agentuur või turundusjuht saaks tervikpildi turust ja suudaks internetimeediat oskuslikumalt planeerida, peab palju vaeva nägema. Meediaagentuur MediaCom uuris 1558 Eesti inimese (1050 eestlase ja 508 venelase) tarbijakäitumist virtuaalmaailma avarustes – uudisteportaalides, sotsiaalvõrgustikes, blogides, foorumites, otsingumootorites ning üleüldse internetis. Loe, mida avastasid ja panid uuringu tulemusi analüüsides tähele Patrik Kupenko ja Triin Ülesoo MediaComist.
loe lisaks
09.03.2025 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
07.02.2025 Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis?
Ma olen sõitnud lumelauaga ca 18 aastat. Kui ma alustasin, siis oleksin võinud öelda, „EI! Lumelauaga ei saa sõita!“ See, […] The post Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis? appeared first on Dreamgrow Digital .
21.12.2024 500 euroga turuliidriks?
Ma näen tihti päringuid, mille puhul küsija tahab väikese pingutusega saada erakordseid tulemusi. Nende teemade hulka kuuluvad internetiturundus valdkonnas järgmised: […] The post 500 euroga turuliidriks? appeared first on Dreamgrow Digital .
20.12.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .
19.12.2024 Persoona loomine: 38 küsimust intervjuu läbiviimiseks
Persoona on inimene, kellega sa läbi oma turunduse räägid. Persoona on üks konkreetne inimene, kellel on sugu, vanus, nägu ja […] The post Persoona loomine: 38 küsimust intervjuu läbiviimiseks appeared first on Dreamgrow Digital .