Briti meediaagentuur Curb on seni teadaolevalt maailma esimene ja ainuke agentuur, mis on spetsialiseerunud loodust mitte kahjustavale ehk öko-reklaamile. Curb sai aru, et loodussõbralik maailmavaade ei ole mööduv nähtus ning pakub nüüd oma klientidele võimalust paigutada logo käsitööna liivaskulptuuridele, asfaldile, lumele või pargimurule. Inglise keeles nimetatakse sellist reklaami „cleanvertising“ (clean + advertising), sest reklaamist ei jää alles loodust reostavaid kõrvalprodukte. Muru kasvab, lumi sulab, asfaldi uhub puhtaks vihm. Curb’i moto kõlab: „Think clean. Go green. Be seen.“ Curb’i klientide hulka kuuluvad juba Adidas, Volkswagen, Nike, Jim Beam, Puma, KIA, Budweiser, jt. Loe edasi ja vaata näiteid öko-reklaamist! |