Neuroturunduse ekspert Rafal Ohme: ''Reklaamid mõjutavad inimeste alateadvust, reklaami testides ära nõua selle mäletamist''
14.06.2011
7. – 8. juunil Nordea Panga kutsel Tallinnas esinenud maailmakuulus neuroturunduse ekspert Rafal Ohme andis kahepäevase seminari jooksul põhjaliku ülevaate sellest, mis toimub tarbijate teadvuses ja alateadvuses ning kuidas neid teadmisi turunduses ära kasutada.
"Tuleviku reklaamiloojad ei ole kunstnikud, vaid käsitöölised. Parimad neist on oma aja Antonio Stradivarid. Reklaamid mõjutavad inimeste alateadvust, kuigi neid tehakse enamasti eesmärgiga mõjutada teadvust. Kahjuks keskendub enamus uuringuid tarbija teadlikule mälule ja nii võib mõnegi väga hea alateadvuses töötava reklaami ekslikult kõrvale heita," rääkis Rafal Ohme. Siinkohal nõuanne – reklaami testides ära nõua selle mäletamist!