Moonika Kiop: ''Osalemine nii rahvuslikul kui rahvusvahelisel reklaamikonkursil on üks osa agentuuri turundusest''
16.06.2011
Selge on see, et osalemine nii rahvuslikul kui rahvusvahelisel reklaamikonkursil on üks osa agentuuri turundusest. Positiivsed kaasused annavad agentuurile usalduskrediiti juurde, tõstavad agentuuri väärtust nii konkurentide kui klientide silmis. Kindlasti võiks rahvusvahelisi reklaamifestivale kohalikul tasandil enam turundada, enam võiks olla erialaajakirjanduses artikleid, arvamusi, fotokajastusi jms seonduvat. Siis ehk suureneks ka Eesti agentuuride poolt esitatavate tööde maht – return on investment oleks selgemini mõõdetav. Lisaks saaks ka ERAL soodustada Eesti reklaamitoodangu eksporti (rahvusvahelistele festivalidele) sellega, et luua Aasta Agentuuri valimise üheks tingimuseks rahvusvaheliste tunnustuste olemasolu.