Seoses 16. - 17. septembril Tallinnas toimuva internetiturunduse aastakongressiga BEST INTERNET kogub Best Marketing arvamusi:
• Milliseid kanaleid internetis turundamiseks kasutate?
• Milline internetikanal kõige paremini töötab?
• Millistelt agentuuridelt digikompetentsi eeldate?
Loe, mida vastasid Kristjan Seema (Tele2), Evelin Mägioja (Rimi), Katri Ristal (EKM), Anneli Rõuk (Sampo), Teet Anier (G4S), Siiri Same (TTÜ), Georgi Viies (Solaris), Katrin Vernik (A. Le Coq) ja Liina Jaanson (RLK).
Siiri Same, TTÜ: "Külastatavuse ja kontaktide arvu poolest töötab kõige paremini koduleht. TTÜ kodulehe viimase 30 päeva statistika põhjal oli meil ca 66 tuhat unikaalset külastajat, kellest 41% tuli otse (kasutas järjehoidjat või kirjutas aadressi), 23% Google otsingumootorist, 7% neti.ee keskkonnast, 2% Facebook’ist."
Katrin Vernik, A. Le Coq: "Milline internetikanal kõige paremini töötab? Kvantiteedile rõhudes kindlasti bännerreklaam, kvaliteedile rõhudes sotsiaalsed võrgustikud."
Teet Anier, G4S: "Ei usu, et on olemas üks kõige paremini töötav kanal. Millist kanalit eelistada sõltub eelkõige segmendist, aga kindlasti ka sõnumist." |