Kädi Kaasikmäe, Imagine AD OÜ loovjuht: "2010 aasta turundusteo tiitlit võiksid püüda inimlähedased ja humoorikad, või siis hoopis konkreetseid valupunkte puudutavad turundustegevused. Näiteks Ühtne Eesti Suurkogu - selline aktsioon, mida mitte teada oleks justkui häbi, isegi kui olla täiesti poliitikakauge."
Premia Foods turundusdirektor Katre Kõvask: "Premia saatis suvel korda midagi sellist, mida Eesti jäätiseajalugu ei mäleta - nimelt saavutas kevadel turuletoodud koduses vahvlis Eriti Rammus koonusjäätis konkurentsitu liidripositsiooni Eesti jäätiseturul ning purustas kõik ajaloolised müügirekordid Premia 55-aastases ajaloos."
EMT interaktiivse kommunikatsiooni juht Lauri Toomsalu: "Cherry.ee vajutas õigel ajal „nuppu“ nii tarbijate seas kui enda ülesupitamise redelil. Kindlustussektorist paistis kindlasti silma ERGO oma teleklippidega, kus hoiatati võimalike saabuvate õnnetuste eest ja seda humoorikas võtmes. Lihtne, tabav ning meeldejääv!" |